Holland windsurfing Vlietland

Geplaatst op 20-06-2019  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: Femke Luijten

Holland windsurfing Vlietland

Aankomende zondag (23 juni) is de Holland Windsurfing wedstrijd op de club! Hierbij komen surfers vanuit de hele regio naar onze club om een wedstrijdje mee te varen. Het maakt niet uit of je beginner of gevorderd bent, want alle verschillende niveaus zullen aanwezig zijn! Daarnaast hebben sommige leden bedacht om zich in te schrijven in de Big Techno Open klasse. Hier kunnen ze eindelijk eens tegen elkaar racen, met hetzelfde materiaal in een officiële wedstrijd! Ben jij hier ook benieuwd naar? De club heeft genoeg Bic Techno's dus pak er een en vaar lekker mee. Geen zin in een Bic Techno maar vaar je toch liever met je eigen plank of in een andere klasse? Schrijf je dan in in je eigen klasse en misschien maak jij wel kans op een podiumplaats! Inschrijven kan ter plaatse. Het startschot is om 11:00 uur, dus wees op tijd met optuigen en je inschrijven.

Vergeet vooral ook niet je ouders en grootouders mee te nemen om te komen kijken! Het wordt heerlijk weer, dus laten we vooral genieten van deze leuke laagdrempelige wedstrijd!

Tot zondag!