GWW Brouwersdam

maximaal 48
Aantal beschikbare plaatsen
46

Groot Water Weekend Brouwersdam is het luxe GWW van Windsurfvereniging Vlietland! Voor de 85 euro krijg je twee overnachtingen in de ‘luxe’ kamers van surfcentrum Brouwersdam.

Daarnaast is het ontbijt op zaterdag en zondag (om 9.00 uur) en avondeten op zaterdag inbegrepen.

De surfspot is geschikt voor gevorderde en beginnende windsurfers. Ook met harde wind kan er door iedereen worden gevaren, omdat een gedeelte van het meer is afgesloten met een dammetje. (geen golfslag en heupdiep)

En natuurlijk wordt het een ontzettend gezellig weekend.

Surfspullen:

Als je surfspullen op dinsdagavond van de club gebruikt, kan dat ook tijdens het weekend.

Inladen op brouwersdam zal zondag om 15.00 uur. zijn. Afhankelijk van de wind kan er besloten worden om eerder in te laden.

Als je niet bij het inladen kan zijn, wordt hier 10 euro voor in rekening gebracht!

Vervoer:

Dit regel je zelf. Wil je mee rijden, regel dit dan op de dinsdagavondtraining of de app groep.

Regels voor iedereen jonger dan 18:

GEEN alcohol. Als je jonger bent dan 16 moeten je ouders mee, dit is absoluut geen straf aangezien het ontzettend gezellig is en er genoeg te beleven is. Natuurlijk kunnen je ouders ook gaan surfen en clubmateriaal gebruiken, dat is natuurlijk het allerleukst :-)

Datum / Locatie:

Vrijdag 23 tot zondag 25 september