Sunday surf XL

12:00 tot 16:00 uur
Inschrijfperiode
maandag 23 oktober 2023 t/m zondag 28 juli 2024

Wat een opwindende dag! De Windsurfvereniging Vlietland heeft een Sunday Surf XL georganiseerd, en deze keer gaan ze op ontdekkingsreis met hun Surftrailer naar nieuwe windsurfspots.

De ochtend begint met enthousiaste leden die zich verzamelen bij het clubhuis, klaar om te vertrekken. De Surftrailer, geladen met windsurfuitrusting, staat gereed voor avontuur.

Onderweg delen de surfers verhalen en anticiperen ze op wat komen gaat. Aangekomen bij de nieuwe plek, de wind waait en het water is hun speeltuin voor de dag. Trucs, lachen en nieuwe vrienden maken.

In de namiddag keren ze terug naar het clubhuis, vermoeid maar voldaan. Het delen van verhalen versterkt de band binnen de vereniging.

Een Sunday Surf XL met Windsurfvereniging Vlietland is een dag vol avontuur en samenhorigheid, en herinnert ons eraan waarom we van windsurfen houden. Pak je board en sluit je aan bij dit geweldige avontuur! 🌊🏄‍♂️✨

*Activiteit gaat alleen door als er één iemand is die de trailer kan rijden en genoeg auto's beschikbaar zijn om de deelnemers te kunnen vervoeren. De benzine kosten kunnen worden gedeclareerd bij de penningmeester.*